Etterskudd

hei hallo! 

No er eg på etterskudd med bloggen igjen.. det er av den enkle grunn at eg ikkje har vært så masse i Oslo. Når eg reiste heim for å hente katten blei eg sjuk, så klarte eg å skade foten og plutselig var det tid for påskeferie. Dermed lite tid i hovedstaden. 

Påska var et etterlengta pust i bakken (sjølvom eg ved ankomst måtte bære bagasje opp til hytta i snøstorm..). Hytta er den perfekte plassen til å koble av og hente inspirasjon. Eg fikk faktisk inspirasjon til å begynne med et nytt prosjekt. En ting eg aldri har sett for meg at eg skulle gjøre. Skal holde det hemmelig ei stund, så får vi se hva det blir av det etterhvert. 

Årets påske-selfie. Eller fjellfie som det heter.

  

Hytta når vi ankom.  Aldri vært meir snø her før. Det snødde også meir i løpet av påska. Man får ikkje det riktige inntrykket av all snøen på dette bildet. På forsiden er det gravd bort mye snø, men på sidene (som dere ikke kan se på bildet) er det hele veien til taket. 

  

Badsida når vi ankom.

  

Ingen av vinduene kunne åpnes pga snøen gikk heile veien til taket (og forbi).

 

Bra påsk!

Nå når eg er heime i Måløy igjen har eg og mamma gått i gang med å få i stand hagen til sommeren. Det blir kalking av plen, maling av mur, planting av både potter og bed. Med andre ord: i sommer blir det dødsbra hagefest. 

x.S

Leave a comment